Skip to main content

Klachten

Lilalola is aangesloten bij de Geschillencommissie Kinderopvang.

Onze medewerkers bij Lilalola streven ernaar om uitstekend voor uw kind te zorgen. Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en vragen hebt over wat u in dat geval kunt doen. In eerste instantie kunt u zich uiteraard melden bij de pedagogisch medewerker van de groep waar uw kind verblijft of bij de leidinggevende van de locatie. Mocht er een situatie ontstaan waarin u er niet uitkomt, dan kunt u zich wenden tot het Klachtenloket Kinderopvang. Dit is het landelijke informatiepunt waar u terechtkunt voor onafhankelijke en deskundige informatie en advies met betrekking tot het kinderdagverblijf of de buitenschoolse opvang.

De medewerkers van het Klachtenloket staan klaar om uw vragen te beantwoorden en u te adviseren over de stappen die u het beste kunt ondernemen. Het Klachtenloket Kinderopvang kan ook telefonisch bemiddelen tussen de ouder en de opvangorganisatie of, in bijzondere gevallen, mediation regelen. Voor meer informatie:

Klachtenloket Kinderopvang